Mirakeljenta08 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 går ut i ulønna perm for å ta vare på thomas og finne meg en annen jobb var jo plannen men så nle jeg sykemeldt å er det forstatt når jeg går inn i permisjonen. men nav nekter meg sykepenger. er ryggen som e rødelagt å kan ikek te bake til jobben. har jeg ikke rett på sykepenger? alle tror at permisjonen faller bort. noen som vet dette eller? kan gi meg noen tips hva jeg kan gjøre? kan jeg avslutte permisjonen? vitsen med permen er borte liksom?
NoDoubt Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg er ikke helt sikker på dette. MEN jeg kjenner ei som fødte ei lita jente rett etter fødselen ble mannen hennes dødsyk. Etter mye kamp med NAV fikk hun sykepenger (hun ble selvfølgelig sykemeldt av legen sin). Da ble permisjonstiden automatisk forskjøvet/forlenget. De var i avisen med saken før NAV ga etter. Lykke til:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Kan ikke mye om dette, men har du sagt opp din gamle jobb? For dersom du har sagt opp din gamle jobb og leter etter ny etter endt perm så er du vel per def arbeidsløs. Da vil du ikke få arbeidsledighetstrygd før du har vært arb. ledig i 6 uker siden du sa opp selv. Dersom du kun har perm fra din gamle jobb og ikke har tenkt deg tilbake så må du vel søke der om å få opphevet permisjonen din, jobbe en dag også få sykemelding.... Ikke helt etisk kanskje.
Mirakeljenta08 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 jeg har ikke tenkt å si opp jobben før jeg vet hva som skjer. skla ovver på attføring/omskolering etterhvert men legen tar det med ro men får ikke lov tilå jobbe, så er ikke uten jobb menn kan som sagt ikke tilbake. men har jeg lov til å avslutte permisjonen å så bli sykemeldt. holder det med å jobbe en dag? kan ikek være uten penger i et år. vil ikke være full av faen for jobben men må ha penegr så gjør det jeg kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå