Gå til innhold

Symptomer.. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som fikk symptomer tidlig og så ble de gravis og nesten borte?

Jeg ble kvalm da jeg var 4+5 og var kvalm i ca tre uker, så ble det borte igjen. Har bare vært uggen ett par tre dager siden. Har også hatt ømme bryster, men nå synes jeg de ikke er så ømme lenger. Er trøtt og har tydelige bodårer på brystene, men bortsett fra det har jeg ingen symptomer. Er litt bekymret for at jeg kan ha hatt en ma.

...på besøk fra 1.trimester. Håper å ta turen over til 2.trimester om noen dager...

Takker alle som tar tiden til å svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at symptomene avtar rundt uke 10-12, de fleste føler seg energiske og pigge etter de første 12 slitsomme ukene med kvalme. Ikke bekymre deg så masse, nyt heller at formen er bedre. Har det skjedd noe med knerten der inne vil du etterhvert få en blødning som varsel - så merker du ikke noen ting til det nyt livet som kommende 2. trimestergravid.

Skrevet

Symptomene gikk over en stund hos meg også... så forhåpentligvis kan du bare nyte det =) For trettheten ble 10 ganger verre like etterpå. Men er du bekymret ring legen. Hvis han tror det er bekymringsverdig får du tidlig ul. (jeg fikk tidlig ul da jeg var 5uker pga blødninger). Det er mye bedre enn å gå å engste seg =)

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg hadde kvalme i ca 3 uker, og veldig ømme pupper i starten. Fra uke 9 var jeg i god form med lite typiske symptomer. Alt stod, og står fremdeles bra til med lille gutten min. Bare nyt den gode formen:-)

Skrevet

Takk for svar! Ble litt beroliget. Skal prøve å nyte det:)

Skrevet

Nå har jeg fått bevis så da kan jeg også svare. Har vært veldig dårlig de første 2 mnd. mye kvalm og vonde bryster. I uke 10/11 fikk jeg en liten blødning på papiret og etter hvert så ble symptomene så godt som borte. Var på privat UL igår og der var det hjemme alene fest inne i magen min. Var helt sikker på at jeg hadde MA men tok grundig feil.Aktiv krabat med alle mål i orden:)

Skrevet

nå ble jeg og beroliget:) er straks 14 uker og plutselig er symptomene nesten borte. har vært litt bekymra, men er nok ganske vanlig... kommer og går litt, gjør det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...