Gå til innhold

Når setter dere frem alt utstyret til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det meste i hus, men lurer på når dere andre setter frem og gjør klart til den lille kommer?

Alt er vasket, men står stuet på barnerommet foreløpig..

Tenker det kanskje er litt tidlig å sette frem vugga, stellekommoden osv. Er 36 uker på vei..:)

Er jo kjempe kjekt å kose seg med dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 3 okt og alt er klart nå. alt av klær, sengetøy osv til babyen er vasket og lagt inn i skap og kommoder. har til og med redd opp sengen, men gjorde det mest for kosen sin skyld. koselig å gå inn på barnerommet og alt er ferdig, : )

Skrevet

her i huset blir ikke alt gjort ferdig før babyen er født.

pappan synes det er kos at det er hans ansvar mens vi ligger på barsel ;)

Skrevet

Satte det fram i uke 28, gjort klart alt og vasket alle klærne =)

Skrevet

Godt å høre at andre og er litt tidlig ute.. Tenker jeg begynner så smått neste uke å rydde ting på plass:)

Skrevet

stelle kommoden satt vi rett inn på badet av praktiske årsaker når vi kjøpte dne for noen uker siden. Ellers er senga monert, men har ikke redd på ... Men har vasket og strøket sengehimmelen.

Ellers er sengeklær og andre klær vasket og lagt i skapet:) deilig å kunne slappe av, for merker at nå er jeg sliten og har ikke så mye ork!

Skrevet

Er 39+5 i dag og ble satt opp litt i går....Ikke så raske men også en grunn da, for vi er akkurat ferdig med alle soverommene nå.

Skal legge på sengen og vugga i dag tenkte jeg.

Skrevet

Er 38 idag og har ikke satt frem noe. Men nå har vi jo heller ingenting klart enda, da:) Mangler madrass både til seng og vogn, må kjøpe stellebord og vaske trekket på bilstolen...

Og pakke sykehusbagen, da! Det er virkelig et tiltak for meg...

Skrevet

Jeg har termin i dag og tenkte å begynne å vaske opp ting og sette de frem nå etterhvert. Jeg er litt sånn neat-freak som tenker at ting blir støvete og skittne om det står ubrukt for lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...