Lilletrille med to jenter Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har det meste i hus, men lurer på når dere andre setter frem og gjør klart til den lille kommer? Alt er vasket, men står stuet på barnerommet foreløpig.. Tenker det kanskje er litt tidlig å sette frem vugga, stellekommoden osv. Er 36 uker på vei.. Er jo kjempe kjekt å kose seg med dette:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg har termin 3 okt og alt er klart nå. alt av klær, sengetøy osv til babyen er vasket og lagt inn i skap og kommoder. har til og med redd opp sengen, men gjorde det mest for kosen sin skyld. koselig å gå inn på barnerommet og alt er ferdig, : )
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 her i huset blir ikke alt gjort ferdig før babyen er født. pappan synes det er kos at det er hans ansvar mens vi ligger på barsel
MissBenz Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Satte det fram i uke 28, gjort klart alt og vasket alle klærne =)
Lilletrille med to jenter Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Godt å høre at andre og er litt tidlig ute.. Tenker jeg begynner så smått neste uke å rydde ting på plass:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 stelle kommoden satt vi rett inn på badet av praktiske årsaker når vi kjøpte dne for noen uker siden. Ellers er senga monert, men har ikke redd på ... Men har vasket og strøket sengehimmelen. Ellers er sengeklær og andre klær vasket og lagt i skapet:) deilig å kunne slappe av, for merker at nå er jeg sliten og har ikke så mye ork!
Tpop Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Er 39+5 i dag og ble satt opp litt i går....Ikke så raske men også en grunn da, for vi er akkurat ferdig med alle soverommene nå. Skal legge på sengen og vugga i dag tenkte jeg.
marghald Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Er 38 idag og har ikke satt frem noe. Men nå har vi jo heller ingenting klart enda, da:) Mangler madrass både til seng og vogn, må kjøpe stellebord og vaske trekket på bilstolen... Og pakke sykehusbagen, da! Det er virkelig et tiltak for meg...
Hilsen Aud Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Jeg har termin i dag og tenkte å begynne å vaske opp ting og sette de frem nå etterhvert. Jeg er litt sånn neat-freak som tenker at ting blir støvete og skittne om det står ubrukt for lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå