velsignet med to Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg er så sugen på noe godt å spise i kveld, men finner ikke ut HVA. Har allerede spist pannekake og ertersuppe til middag så egentlig bør jeg vel bare ta meg en enkel brødskive, men det frister overhodet ikke. Kom med noen gode forslag til meg da
junea Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Suppe er godt! asparges eller blomkål suppe!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Smågodt og Grandiosa, samme som meg... Huff....
Mamzen Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Nachos spredd på en talerken med raspet ost over! Og eventuelt med litt rømme og tacosaus. mmm...
2gullklumper Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Halv stekt baguett, med salat i bunnen, dressing, smårettskinke (masse) Ost på toppen og litt grill krydder. Ha i ovnen i ca 10 min. mmmm det er godt!
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 blir baguetter her også i kveld =) Sambo er å dømmer en kamp, så han er nok litt sulten når han kommer =)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 har kjøpt big one sin resturante pizza som jeg og sambo skal kose oss med nå snart når han kommer fra jobb. Blir middag og kvelds ilag:) med masse rømme dressing på selvsagt;)
Frukten og To små Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 havregrøt pleier jeg å spise.
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Kake,selvsagt! Eller karamell:-)))))
håper på fulltreff Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Grov skive med en omelett og tomat..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå