Min lille goggutt Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Psset mitt går ut i feb 08. Skal ut å reise i okt 07. Må jeg da skaffe meg nytt pass??
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kommer an på hvor du skal resie hen, e ulike landene har ulike regler for hvor lenge passet må være gyldig når du reiser.
Min lille goggutt Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Takk for svar! Finnes det en nettside for det står?
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Tja, det vil jeg tro - sjekk på politiet.no og les om pass og visumregler. God tur !
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Så lenge passet ikke er gått ut på dato når det skal vises fram er det godt nok.
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Nei, det stemmer ikke - vet det er flere land (bl.a USA og Australia, tror jeg) som krever at passet er gyldig 6 mndr etter at du er kommet hjem !
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 ok, jeg har tydeligvis ikke peiling, og burde ikke svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå