Gå til innhold

Ull body og strømpebukse..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er bra??

Fra hvor..

Tenkte og kjpe det fra babyshop, joha tror jeg det heter..

Men det virket så tynt.. Er kanskje varmt forde...?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er kjempefornøyde med joha sitt. Det blir godt og varmt :-) Når vi bruker det, har vi valige klær utenpå for å spare ulltøyet. Eller bare mere ull om hun skal ut.

 

Ellers er janus og nøstebarn sitt ulltøy bra!

Skrevet

JOHA er superbra. Også fordi det er tynt, så det er behagelig for barna. Har ikke tatt i bruk ennå, for varmt ute til det.....men gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...