Gå til innhold

baby og tv titting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig dårlig samvittighet for dattera mi.

hun er en snill og grei jente, MEN, roer seg aldri ALENE viss ikke hun får se tv, men jeg må jo få gjøre litt ting og tang så jeg er bare nødt for å sette med tv av og til, MEN syns kanksje hun ser litt masse, gjennomsnittlig en time om dagen av og til mindre og av og til mer, (ikke sammenhengende men totalt)

hva med deres babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm..en baby har ikke utbytte av TV-titting, årsaken til at de blir "stille" er at de blir stimulert til perpleksitet.

Det er ikke lurt å bruke TVen som apatiskapende barnevakt.

Har full forståelse for at du trenger å få gjort litt i huset og få litt tid for deg selv, men hva med å heller finne noen deilige små overraskelser (en gammel fjernkontroll uten batterier, en slikkepott etc) som hun kan få kose seg med i vippestolen KUN de gangene du virkelig har behov for det ?

Skrevet

hun er 3 mnd, og klare desverre ik holde leken selv enda, men håper det vil ordne seg litt når hun klarer det, forhåpentligvis ikke så lenge til...

Skrevet

Hva med å stille opp et speil så det ikke kan velte og la henne ligge og se på seg selv ?

Eller tape opp masse frgerike bilder langs veggen og la henne ligge og se på de ?

Har du en uro over sengen som kanskje spiller musikk ?

Skrevet

jeg hadde nok ikke latt henne bruke den tiden forann tv. men vi er jo alle foskjellige:)

Skrevet

Kjøp baby mozart fra baby einstein serien ..

Den kan hun se littegrann.

Det er klassisk musikk og bildene er beregnet på spedbarn, men så klart.. Alt med måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...