Bebis120408+150511 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 idag har jeg liggi rett ut med sterk forkjølelse og ikke orka NOENTING..så kom mannen min hjem..han lagde rømmegrøt,rydda,støvsugde og tømte oppvaskmaskin før han hasta videre på trening.. UTEN at jeg ba han gjøre noenting.. godt at mannfolka vet å stelle med oss gravide.. spesielt når vi ikke er i form:)
junea Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Godt å ha menn som stiller opp, send han til meg da!.
*tybber* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Såå snill han er a! Deilig når disse menna varter oss opp litt! ;o)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Send han til meg da... Min mann har reist på hotelltur med jobben!
Bebis120408+150511 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 han er på fotball-trening nå,men sender han på tur og orden til dere når han er klar;)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Din lille heldig gris............ Nyt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå