Frk. Vable Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 .. hvor ofte renser dere det med boblebadrens? Vi bader sjelden, så da renser vi også sjelden, men vi dusjer i badekaret, burde vi kanskje rense like ofte som om man bader ofte?
hit og dit Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Eg har ikkje boblebad, men eg ville berre sei ein ting. Dersom dåke renser sjelden ville eg ha rensa rett før eg bada. Fordi under det lange oppholdet mellom dei to bada vil dei bakteriene dåke "planta" ved første bad ha god tid på å formeire seg til neste bad....
Frk. Vable Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Høres fornuftig ut. Datteren min ville bade idag, så har faktisk nettopp renset det, det var da jeg kom til å tenke på om vi kanskje skulle gjort det oftere... litt ekkelt å tenke på gamle bakterier,...æsj
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Her bader en av oss hver dag, og vi skrubber med Jif etter HVERT bad.. Hva er boblebad rens??
Frk. Vable Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Sånn pulver som lukter klor som man har oppi vannet og så setter man boblene på slik at det renser i alle rørene. Finnes også sånne rense-tabletter.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 hvor får man tak i sånt pulver/tabl?
Frk. Vable Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Sikkert på sånne baderomsbutikker, kanskje? Vi fikk det med leiligheten da vi kjøpte den siden boblebadet var her fra før. Kjempedrøy i bruk! Det pulveret vi har heter "Rent kar!" og er laget av Westerbergs Bad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå