Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 http://www.divax.no/product.asp?product=709⊂=62&page=1 Selvfølgelig i hvit og ikke brun, men den er enkel og elegant, og jeg kommer til å være i 6 mnd gravid når vi gifter oss så det kan jo gå eller? Hva syntes dere?
*Harley chick* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kjempe fin c",) Som du sier, enkel og elegant..Kan høre med de om stoffet er strekkbart, i tilfelle du skulle bli stor?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Ikkesant:) Det jeg er mest redd for er at det skal bli for mye byste hvis du skjønner? At det er alt man ser...Har D-cup liksom, de blir vel ikke så mye større utover, men ikke mindre heller:) Har planer for stoffet, har ett skjørt i litt flagrende, lett matriale, fantastisk fint og faller nydelig rundt kroppen, danser liskom. Tenkte at hele kjoledelen (fra bysten og ned) skulle syes i det stoffet, da spiller det ingen rolle hvor stor magen blir:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Kjempefin var den Jeg kunne godt hatt noe slikt selv om jeg ikke var gravid da jeg giftet meg. Velger du denne blir sikkert kjempefin
lettereliv Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Kjempefin! Kunne tenkt med den i brun til nyttårsaften jeg!
pandabjørn Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 synes kjolen var veldig fin og den kommer til å passe deg perfekt når du er 6mnd på vei når du gifter deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå