Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 skal putte inn god musikk å ha med på mp3'en på sykehuset... hit me med noen god låter da... :D
Miss L å di Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 AcDc - Big Balls Alter Bridge - Broken Wings Apocalyptica - Bittersweet Def Leppard - Pour some sugar on me Faith no more - Epic Gnom - Mys Janis Joplin - Me & Bobby McGee Limp Bizkit - Rollin' My chemical Romance - teenagers Nine inch nails - hand that feeds Pantera - Becoming Metallica - Tuesdays gone Rammstein - Spiel mit mir Korpiklaani - Pellonpekko Angra -Wuthering Heights Alphaville - Big In Japan Ben Folds Five - The Luckiest Pink Floyd - Comfortably numb Laura Sweden - Release Me Marcy Playground - Sex and Candy Natasha Bedingfield - Soulmate noen av mine favoritter :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 noen som husker ka den sangen heter som har mange stooore artister som er med å synger i .. litt sånn "gospiel sang" men sinnsykt bra, gammel med de store gamle stjernene......
Mumiluvu Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 simple red its only love keane somewhere only we know coldplay clocks,yellow bruce springsteen alt mika relax,take it easy osv
nr 6 på vei Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Nessun Dorma- Paul Potts Time To Say Good Bye - Paul Potts Litt opera gjør godt i sjelen :-)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 maria mena- shadow bjørn eidsvåg-eg ser gaute ormåsen-kjærlighet er mer enn forelskelse elisa-labyrinth vamp-tia n'a noir stage dolls-hard to say goodbye johnny cash-hurt magrugada-majesty CC cowboys- når du sover.. hittil er det disse som skal på cd:)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 dytter litt på denne jeg, er litt nyfiken på hva dere andre har for noen musikkforslag;)
susemor666 Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Spørs jo hva slags musikk du liker da?=)
Frukten og To små Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 jeg skal ha med to sanger fra sølv guttene.. hehe, den lille liker de!
Frukten og To små Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Bjørn Eidsvåg- eg ser, klarer jeg ikke høre på. ble spilt i en begravelse, så for meg er det uhørt at den skal være med å fødsel. sangen er fin, men minnene...sukk.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 har inntrykk av at det er en del som skal ha med seg cd inn på fødestua.. regner med man da har sin egen smak man tar på den cden;) tror ikke det er så mange som setter på black/deathmetal, men noe som er beroligende for deg og babyen;) (selv kunne jeg godt gå for litt nile, men tviler det tar seg ut;P)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå