Gå til innhold

musikk... svar svar svar :D :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal putte inn god musikk å ha med på mp3'en på sykehuset... hit me med noen god låter da...

 

:D :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AcDc - Big Balls

Alter Bridge - Broken Wings

Apocalyptica - Bittersweet

Def Leppard - Pour some sugar on me

Faith no more - Epic

Gnom - Mys

Janis Joplin - Me & Bobby McGee

Limp Bizkit - Rollin'

My chemical Romance - teenagers

Nine inch nails - hand that feeds

Pantera - Becoming

Metallica - Tuesdays gone

Rammstein - Spiel mit mir

Korpiklaani - Pellonpekko

Angra -Wuthering Heights

Alphaville - Big In Japan

Ben Folds Five - The Luckiest

Pink Floyd - Comfortably numb

Laura Sweden - Release Me

Marcy Playground - Sex and Candy

Natasha Bedingfield - Soulmate

 

noen av mine favoritter :-)

 

Skrevet

noen som husker ka den sangen heter som har mange stooore artister som er med å synger i .. litt sånn "gospiel sang" men sinnsykt bra, gammel med de store gamle stjernene......

Skrevet

simple red its only love

keane somewhere only we know

coldplay clocks,yellow

bruce springsteen alt

mika relax,take it easy osv

 

Skrevet

Nessun Dorma- Paul Potts

Time To Say Good Bye - Paul Potts

 

Litt opera gjør godt i sjelen :-)

 

Skrevet

maria mena- shadow

bjørn eidsvåg-eg ser

gaute ormåsen-kjærlighet er mer enn forelskelse

elisa-labyrinth

vamp-tia n'a noir

stage dolls-hard to say goodbye

johnny cash-hurt

magrugada-majesty

CC cowboys- når du sover..

 

hittil er det disse som skal på cd:)

Skrevet

dytter litt på denne jeg, er litt nyfiken på hva dere andre har for noen musikkforslag;)

Skrevet

Spørs jo hva slags musikk du liker da?=)

Skrevet

jeg skal ha med to sanger fra sølv guttene.. hehe, den lille liker de!

 

 

Skrevet

Bjørn Eidsvåg- eg ser, klarer jeg ikke høre på. ble spilt i en begravelse, så for meg er det uhørt at den skal være med å fødsel. sangen er fin, men minnene...sukk.

Skrevet

har inntrykk av at det er en del som skal ha med seg cd inn på fødestua.. regner med man da har sin egen smak man tar på den cden;)

tror ikke det er så mange som setter på black/deathmetal, men noe som er beroligende for deg og babyen;)

 

(selv kunne jeg godt gå for litt nile, men tviler det tar seg ut;P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...