Maren-mi Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Kan det være mulig at jeg kjenner at jeg har åpning ??? Når jeg sitter på do, så føler jeg meg så åpen inni der... har ikke kjent det sånn tidligere nå. Jeg er 38+5 i dag. Men jeg VET jeg kjente det sånn når jeg hadde eggløsning hver gang. For da ble jeg ekstremt "horny" samtidig at jeg kunne tenke meg verdens største...jah, you know ..? (rødme,rødme..) Er ikke samme følelsen som "d" nå da, for nå er det ikke sex jeg tenker på. Er det bare jeg som er litt snål nå eller...??? hehe.... I går hadde jeg mase-rier tror jeg..værtfall kjedelig vondt i magen som kom og gikk, og harde kynnere.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg har ikke åpning men føler det som deg......
Krokka og prinsessa Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Så søt du er i beskrivelsene dine ;o) (men jeg kan desverre ikke gi noe svar...)
VinterSol+2 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg kjente at jeg hadde åpning. kan ikke beskrive følelsen egentlig, men kjente at det "trakk" på en måte.. hehe. altså, kjente jo ikke trekk oppi der, men det er den nærmeste beskrivelsen jeg kommer... og jada. hadde 3cm jeg, før riene satte i gang:)
Maren-mi Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Ja, hehe, d er nesten slik jeg føler det også ... Jaja, kan jo hende jeg har åpning da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå