hurra1971 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Vi har tautonia timmy og er veldig fornøyde. Har ikke brukt den så lenge riktignok, men jeg har iallefall så langt bare positive ting å si om den. Den er nokså lett, tar liten plass når den er sammenlagt, har veldig praktisk kalesje, er kjempelett å trille osv. Sjekket en del på nettet før jeg kjøpte den selv, og fant bare positive tilbakemeldinger om den faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå