Gå til innhold

Sikkert spurt om før, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikkinger i underlivet...

Veldig vonde sådan, og harde kynnere og små mensmurringer på toppen. Uregelmessige.

er 37+4, noen som har hatt eller har det slik som kan hjelpe meg og komme med noen tips på hva det kan være for noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres rett og slett ut som modning. Siste ukene før termin er både stikninger, harde kynnere og mensmurringer helt vanlig!=)

Skrevet

Har hatt det en god stund; hvertfall harde kynnere og mensmurringer av og til. de har forgått i to uker nå, mens stikkingen er ny...

Så hvis det er modning så er det vel ikke lenge igjen da...

HI

Skrevet

Jeg har selv hatt kynnere siden uke 16(men de har ikke blitt så mye sterkere enda), stikkingen kom rundt uke 31-32, og mensmurringene kom i forrige uke. Har termin i morgen. Vanskelig å tyde når man kommer til å føde ut i fra det for det kan hos noen bare være et par dager før fødselen er i gang, mens hos andre kan det pågå i mange uker. Men når du er så langt på vei som du er så er det jo ikke lenge til uansett=)

Skrevet

Man kan gå moden veldig lenge forresten.. Så det er ikke nødvendigvis noe tegn på at noe snart er på gang.

Skrevet

Går det ann for meg å høre med jordmor som jeg går til, om hun kan sjekke om det er begynt å bli moden?

Gjør de slikt egentlig?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...