Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Finnes det ikke noe annet å diskutere på skravlesiden??? Tenkte jeg måtte dra det hit inn så kanskje flere hissigpropper kunne ergre seg over det eller meg
RundLurt? Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Reima er best, ikke mer å si om det, jobber i bhg, så i know
Ulme Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg orker ikke å hisse meg opp over hva andre snakker om. Det skjer jo hver høst. Det går i sesonger her på Dib Høst =Dresser og ulltøy Oktober -Desember = Julegaver Januar og Februar = Slanking Mars-April = Påskeegg Mai = 17.maiklær Juni-Juli = Solkrem og "hvor i Danmark skal vi dra?"
Ulme Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg glemte noe Mars- Juni = Hvem har fått bhgplass / når kommer svaret på inntaket
Süsse Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor den istedet for Troll, Rundlurt?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 For ikke å snakke om alle på en eller annen stønad/trygd eller som får stipend. nav.no er jo kjekt. Og hvis jeg ikke tar helt feil kan man sjekke ting ved å ringe lånekassen eller sjekke nettsiden de har. Hvorfor spørre "når kommer barnetrygden?" Når man faktisk sitter forran PCn og kan sjekke på nav selv.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 reima er best er minerfaring på de minste. jobber på 0-3 år avd i bhg. men dendiskusjonen tar litt vel av til tider. desuten finnes det mange gode drasser somer gode nok uten at man må betale så mye.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 susse dekkan jeg svare på. den inner dressen i troll kan være vanskelig og trangg å få på enkelte. vanskeligfor barnet å kle på seg selv og vanskelig for voksne å hjelpe føles som man nesten presser og drar ungen i stykker.men det er troll for halvannet- to år siden da var di trange i foret ikke i ytterdressen. regner med at dehar forandret på det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå