Gå til innhold

Hvordan er det for dere? (Termin 3. mai)


melke-q

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 7 nå, og merker så lite. Er litt trøtt, men det er jeg jo alltid. Tisser ikke mer enn vanlig, er ikke kvalm, har ikke spesielt ømme pupper... Det føles litt rart å merke så lite, og dagene går så sakte!! Har sagt det til ganske mange allerede, har dere? Klarte ikke å holde meg, er jo så glad og spent.

 

Hvordan er det for dere som er omtrent like langt på vei?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 6. og er kvalm og utrolig sliten. har jo en baby på 5 mnd så er jo litt derfor også. klarer så vidt å spise. her har vi fortalt det til alle vi!! er jo så stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 3.mai :)

Personlig så har jeg ømme pupper. De menslignende murringene har begynt å avta. Er vel kanskje litt trøttere enn vanlig...? Ikke noe kvalme (bank i bordet), og det har jeg bestemt meg for at det skal jeg ikke ha heller!! Er kjempeengstelig for alt som kan gå galt, men utrolig lykkelig :) Nå vil jeg bare at de neste ukene skal gå fort sånn at vi kommer over de mest utsatte ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marge,

 

Det høres ut som vi har det veldig likt! Jeg synes dagene går utrolig sakte nå. Hvor holder du til i landet? Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :-) jeg merker det ihvertfall,mye murring i underlivet etc.. merker det i brystene også,men er ikke kvalm eller noe,kun mere trøtt en vanlig :-) ellers er jeg i topp form.har jo 2 fra før,var ikke kvalm med de heller,2 sønner :-) merket ikke noe når jeg gikk gravid med de før jeg var over 3 mnd på vei:-) så derfor jeg er litt redd nå,siden jeg har de små smertene i underlivet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner hele tiden et slags trykk nede i magen, mest på ene siden. Sånn var det sist også, husker jeg. Og så har jeg bittelitt ømme brystvorter når jeg tar på dem. Ellers kjenner jeg ikke no særlig. Trøtt ja, men det er jeg som oftest. Litt vondt i ryggen, men det har jeg ofte. Ikke kvalm, og det skal jeg ikke bli heller:-) Var ikke det sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...