Dronningen! Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Linken her gjelder en kamerat av meg som ble drept i 2005. Sønnen går i dag på småskolen..... http://www.oblad.no/article/20070904/NYHETER/709040071
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 det kan man verken sette i erstattningspenger eller i fengselstraff. me jeg syntes 10-11 år er lite. og at de pengene langt i fra kan erstatte tapet av guttens far. men det er det vel ingen sum som kan.
Dronningen! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Skremmende.... Han som har gjort dette vil jo da sitte inne noen år og samtidig få penger for det...Ikke mye men alikevel.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 han burde ikke få komme tu mener nå jeg. men jeg er ikke en som styrer slik og norge har ikke livfstid. desverre.
ragna Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg reagerer mest på at folk sitter apatiske og syns det er helt ok med slike straffer. handlingen henger ikke på greip med straffen. den påtalte har også flere andre voldsdommer på seg? blomkål-land!
Dronningen! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 han har flere saker på seg ja, men de har ikke noen faste bevis (Dna, vitner feks). Hvordan verden er det vi lever i?
___ Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes faktisk ikke denne dommen virker så gal jeg. 11 år er faktisk lenge og erstattningsbeløpene var da også ganske høye. Selvfølgelig kan ikke penger erstatte en far, men man skal heller ikke tjene økonomisk på at noen blir drept. En fars liv er for øvrig ikke mer verdt enn livet til en uten barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå