Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 hehe... jeg holder på å bestille sydentur til oss.. for ferien neste år. 1 uke i hellas... så skal han få vite det i julegave:) Vi har vært i syden en gang før, der ble vårt første barn unnfanget etter 36 pp.. hehe.. jeg hadde også den gang kjøpt turen i hemmelighet og han fikk vite det i bursdagsgave:)
marghald Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det var en god idé - også så deilig å være tidlig ferdig med akkurat den gaven:)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Det er vell ikkje reprise du er ute etter? Fin gave.... Tenk om eg hadde fått noe sånt.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Absolutt ikke ønske om reprise nei... haha... har en rykende fersk baby i mine armer nå og en på 2 1/2 i tilegg... det er nok for meg for en goooooood stund.. hehe.
Frukten og To små Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 åh, det blir en kjempe fin gave! håper alt er bra med dere der hjemme, og at gubben din trives i jobben.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Ja tusen takk;) Vi har det flott og gubben stortrives i jobben. Jobber mye overtid,men det synes både jeg og gubben at er positivt, er så rart å få inn lønn hver mnd sier han... og det er jo såååååå mye penger.. hehe. For oss er det enorme summer etter å ha klart oss på kontantstøtte og barnetrygd. Nå synker regningsbunken gradvis og jeg sparer derfor i skjul til sydentur... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå