Gå til innhold

Da er julegaven til gubben på gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... jeg holder på å bestille sydentur til oss.. for ferien neste år. 1 uke i hellas... så skal han få vite det i julegave:)

Vi har vært i syden en gang før, der ble vårt første barn unnfanget etter 36 pp.. hehe.. jeg hadde også den gang kjøpt turen i hemmelighet og han fikk vite det i bursdagsgave:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en god idé - også så deilig å være tidlig ferdig med akkurat den gaven:)

Skrevet

Det er vell ikkje reprise du er ute etter?

Fin gave....

Tenk om eg hadde fått noe sånt.....

Skrevet

Absolutt ikke ønske om reprise nei... haha... har en rykende fersk baby i mine armer nå og en på 2 1/2 i tilegg... det er nok for meg for en goooooood stund.. hehe.

Skrevet

åh, det blir en kjempe fin gave! håper alt er bra med dere der hjemme, og at gubben din trives i jobben.

Skrevet

Ja tusen takk;) Vi har det flott og gubben stortrives i jobben. Jobber mye overtid,men det synes både jeg og gubben at er positivt, er så rart å få inn lønn hver mnd sier han... og det er jo såååååå mye penger.. hehe. For oss er det enorme summer etter å ha klart oss på kontantstøtte og barnetrygd.

Nå synker regningsbunken gradvis og jeg sparer derfor i skjul til sydentur... hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...