Gjest elilun83*FØDEKLAR*23/9 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er 37+6 i dag og har hatt skikkelig ubehag med svettetokter i noen dager nå...????
Entil? Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 mhmh...si det,ikke for meg ialefall..er 4 dager på overtid jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Tror ikke det skal ha noe å si.. Jeg har det samme, er 37+4 nå. Men jordmor sier ingenting på det. Men jeg sliter med harde kynnere og kraftige tak i korsryggen, og det var tydeligvis ett tegn på at ting nå er på tur til å skje..
entus Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Dette lurer jeg også på Har hatt forferdelig vondt i ryggen de siste 3-4 dager. Har født to ganger før, men kan ikke huske at jeg gikk så lenge med ryggsmerter. Hva opplevde dere andre rett før fødsel?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Er 37+5 og har det slik som deg. Svetter som en gris, løs avføring, 3 netter med hyppigere kynnere og mens-murring i ryggen sammenhengende 2-3timer hver gang,alt er klart og jeg føler meg virkelig føde-klar men tror ikke han er klar enda, men så har jeg 2uker til og syte på da. Evt 2-3uker etter det med enda mer syting hvis jeg går på overtid, hehe ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå