Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Skal gå til innkjøp av voksipose, men er usikker på hvilken jeg skal velge, så håper noen med erfaring med disse posene kan gi meg tips. Og hvorfor de har posen?
gammel røy Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kjøpte aktiv fordi vognkurven var så liten- en vanlig ville tatt for mye plass. Det som er mer praktisk med den vanlige etterhvert som de blir eldre, er at man kan knyte den opp- litt tungvindt at aktiv bare kan åpnes som en sovepose (er helt greit når de er små babyer- men ikke så greit når det begynner å bli 1 år og større). Dersom du er en naturperson og dere skal dra mye på tur og trenger sovepose så kan man jo kjøpe aktiv, men da 0-6 år (finnes også i 0-3). Da har man sovepose lenge. Aktiv kan vaskes i vaskemaskin og tar mindre plass. Er ikke like varm som den vanlige (er mitt inntrykk). Aktiv 0-6 er nok varmere enn 0-3 (da blir det en ekstra "brett" eller teppe man folder over posen), men tar mer plass. Dersom du bor et sted det ikke blir så veldig kaldt er det nesten bedre å ha aktiv til en liten en. Jeg så at de som hadde den vanlige da vi hadde så mild vinter i fjord ofte hadde barn som var svette da de ble tatt opp. Med aktiv kunne jeg velge å brette ut folden som var over, slik at den blr litt mindre tykk dersom jeg trengte det. Ville kjøpt den vanlige eller aktiv 0-6
stabilo Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har prøvd begge posene med vesla oppi, og jeg har bestemt meg for å kjøpe classic. Mest pga at den ikke har det soveposepreget, men er myk og deilig for den lille å ligge i. Synes også den er lekker da:) Anbefaler deg å ta med vogna i butikken og prøve de forskjellige posene med den lille oppi.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Takk for svar:). Flere? tror jeg bli å kjøpe voksi classic. Bor i nordnorge, så det kan bli ganske så kaldt her på vinteren. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå