*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Skal inn og fjerne magen den 2.oktober og kan nesten ikke vente, men jeg får kun den nedre delen. Har bare snakket med folk som har tatt hele magen og lurer på om det er stor forskjell? Noen som har gjort dette?
Monajenten Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hmm...hos meg fjernet de all huden fra navlen og ned..er det nedre eller full? Hvis ikke, hva er nedre? Hvorfor får du kun den nedre delen?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Dersom de tar full bukplastikk lager de ny navle og "drar ned" magen fra over navlen... (noe klønete forklart, hehe) men min mage var for stram over navlen så det gikk ikke an å dra den ned. Dersom han skulle gjøre det ville jeg kunne få komlikasjoner i ettertid så jeg får kun nedre del. Men er jo sjeleglad at jeg fikk det dekket, skal ikke klage!! ;o)
Monajenten Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Men hvordan gjør de det da? Jeg hadde heller ikke så mye hud, og han kunne ikke lage snittet helt nede med skambeinet, men det er likevel sånn at det dekkes av lave bukser f.eks. De tok ut navlen min og dro ned hud og laget ny navle.
Nit@™ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Venninna mi tok nedre. Hun fikk også "ny" navle, for de strekker jo litt, og "orginalen" vil jo da bli dratt ned. Da løsnes bare huden fra navlen og ned og henget fjernes. De skjærer løs huden rundt den gammle navlen, strekker huden, lager nytt hull og syr inn den gammle slik at den har sin "orginale" plass ;o)
Elinemor1 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 ka skal tell for å slippe å betale det sjøl?
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Ja, det lurer jeg også på!!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Begynte med time hos fastlegen som videre sendte brev til sykehuset med bilder av magen hvor det ble tatt en ny vurdering. Har alltid hatt mage men det ble ikke bedre etter to KS, den henger fra hoftene og ned. Er alikevel ikke av de verste tilfellene så jeg var i tvil om jeg ville få det dekket, men det var ikke noe problem. Jeg hadde tatt av 10 kg i forkant og trent regelmessig 5 dager i uka i 8 mnd. men alikevel henger det. Ta en titt på bukplastikk.com, det er en kjempeflott side! Skal legge ut bilder der så fort jeg får tatt dem, skal prøve å få gjort det i løpet av de neste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå