Athene75 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 er deres ferritin på? Jeg bruker ikke noe jerntabletter ennå, men lurer på om jeg kanskje skal begynne. Ferritin var nå på 24, ellers har den lagt på rundt 45.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 bruker ferromax. hadde et ferritinnivå på 9. den er nå opp i 25. fikk du beskjed om å ta jern når du har nivå på 24? tror igrunn det er bra jeg.?
Athene75 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Nei ikke fått beskjed om det. Ferritin skal ligge mellom 10 og 150. Så jeg har jo gått endel lavere siden jeg ble gravid da, men er jo ikke under nedre grense
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå