Gå til innhold

Noen som bruker jerntabletter? Og hva....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er deres ferritin på? Jeg bruker ikke noe jerntabletter ennå, men lurer på om jeg kanskje skal begynne. Ferritin var nå på 24, ellers har den lagt på rundt 45.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker ferromax. hadde et ferritinnivå på 9. den er nå opp i 25.

fikk du beskjed om å ta jern når du har nivå på 24? tror igrunn det er bra jeg.?

Skrevet

Nei ikke fått beskjed om det. Ferritin skal ligge mellom 10 og 150. Så jeg har jo gått endel lavere siden jeg ble gravid da, men er jo ikke under nedre grense

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...