drømme_mamma er gravid Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 er redd jeg kommer til å angre etterpå!har alltid hatt langt hår, for en stund siden hadde jeg skulderlangt og syns jeg var fin med det og. har nå ganske langt hår igjen, har lyst å klippe det i en bob (skulderlangt), men er ikke 100% sikker. har heller ikke det tykkeste håret i verden, vet ikke om jeg vil kle en bob da. men hadde vært greit med en litt enkel frisyre nå som jeg nærmer meg midten av svangerskapet hva tenker dere jeg skal gjøre?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Du kan jo gå innom en frisørsalong, der har de bøker med bilder av forskjellige hårfrisyrer, så kan du finne noen du liker der, og spørre frisøren hva han eller hun mener vil kle deg best.. Så kan du gå hjem og tenke mer på det hvis du vil.. Enten du blir 100% fornøyd eller ikke, så vokser jo håret ut igjen
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 jeg hadde ganske langt hår, men har nettopp klipt meg en ganske kul bob med noen fargeelementer og forskjellige lengder.. er godt med forandring nå som 'litj mainn' snart er på vei ut og håret bare vil være i veien. er også ganske godt å gå rundt å føle seg fresh og ny, jeg angrer iallefall IKKE på valget mitt.. geder meg faktisk til bilder skal bli tatt, og det er en sjeldenhet at kommer fra min munn.. lykke til:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Har langt hår (nesten ned til rumpa) og er skikkelig lei... Har lyst til å gjøre noe,men vet liksom ikke hva... Har kjempe lyst til å klippe bob, men som HI så syns jeg det er litt drastisk. Får se om jeg får tid før fødselen, skal iallefall til en GOD frisør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå