Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvem pleier å bære? Foreldre? En fadder? Andre? Og hvem tar av lua?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Her har sambo og jeg avtalt at han bærer og jeg tar av luen...aner ikke hvem som pleier å gjøre hva, vi ville bare gjøre d på den måten
ana baroma Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 her skal far bære og stesønnen min ta av lua:)
snartmammapåny Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 her var det pappaen som bar. Hadde ikke lue siden det var så varmt.
Maisie Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Dere kan selv velge hvem som bærer og hvem som tar av lua. Tror de fleste velger at de selv og faren gjør en av delene. Her bar jeg veslegutten, og pappaen tok av lua.
Yrha Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Vi lot gudmor og gudfar ta seg av bæring og lue, men alle gjør det forskjellig.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Mamma bar og søstra mi tok av lua. Begge var faddere..
-spent- Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Dere velger selv, om det er en av dere eller en fadder. Vi hadde dåp i helga som var, og da var det broren min som bar og søster til sambo som tok av lua. Vi selv gjorde ingenting. Eneste at jeg gikk inn i kirka sammen med broren min og min skjønne datter:)
Frk. Vable Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Første gangen var det fadder som bar og jeg eller far tok luen. Andre gangen bar jeg selv og far tok luen. MEN det jeg ikke hadde tenkt på var at siden jeg ammer, så ble jo gutten tussete når jeg la han ned i "ammestilling"... Han begynte å gape og grafse etter puppen, han holdt nesten på¨å rive kjolen av så puppen datt ut.. hehe.. Presten bare smilte til en lettere stresset mamma... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå