Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg og kjæresten min har masse sex selv om jeg bare har to uker til termin. Det er varmt, nært, følsomt og ikke minst veldig godt. Jeg synes vi er heldige som har det slik sammen gjennom svangerskapet, og jeg bryr meg lite om at kroppen min er forandret og magen er stor. Kjæresten min synes jeg bare er flott, og det er tross alt vårt barn jeg bærer. Er vi heldige, eller har dere jenter det også slik?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja jeg må si du er heldig. Vi har ikke sex lengre, men d gjør oss ingenting. Det ordner seg tidsnok. Men så fint for dere da!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Tror vi har bare hatt sex to-tre ganger siden vi fant ut av jeg var gravid. litt kjedelig, men jeg har bare ikke lyst. men det gjør ingenting her igården vi klarer oss godt har 19 dager igjen til termin. Kjempe heldig som har en slik nærhet er dere
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jepp,dere er heldige:-) Kvalmen min(som aldri gir seg helt) har satt en stoppe for alt slikt,t.o.m å holde rundt hverandre lenge blir jeg dårlig av:-( *snufs*
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 vi har også sex flere ganger i uken :-) Har en uke til termin.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 vi har sex som vanlig... ca hver dag eller annehver dag. Har hatt det hele svangerskapet også... Men må innrømme at det begynner å bli vanskeligere å finne stillinger for magen litt i veien:) hehe. Men herlighet er ikke annet å vente da, er over 37 uker på vei så
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Heldig? Jeg synes du er heldig som får så mye sex du vil ha. Selv er jeg ikke spesielt kåt for tiden og synes jeg er heldig som har en mann som ikke krever at jeg skal stille opp til den slags. Heldig er den som får akkurat det hun vil ha. Det kan like gjerne være å ikke måtte ha sex. Føler meg super-heldig som slipper.
velsignet med to Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Det hørtes fint ut å ha det sånn, må innrømme jeg savner det Men har bedret seg den siste uken her hos oss da.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Hmm.. ikke dårlig å ha sex hver dag når dere har kommet så langt. Selv er jeg 37 uker på vei og har hatt mye bekkenplager. Det har i grunn satt en stopper for den aktiviteten. Samboer er redd for å gjøre bekkenet verre og sist var det veldig vondt også.. Men sånn utenom bekkenet syns jeg magen har blitt for stor, er vanskelig å få det til.. Ikke spes komfertabelt.. Må si jeg gleder meg til å ha sex med samboeren min når lille jenta vår er ute!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Kvalme i starten, og bekkenplager satte tidlig en stopper for min fysiske lyst. Mannen er heller ikke så ivrig, så sånn sett er det greit. MEN, jeg synes det er veldig trist! Har jo lyst til å ha lyst, og vil veldig gjerne være den han har lyst på! SKJØNNER? Ofte faller kosen litt bort og, og da blir jeg i allefall lei meg. Føler meg som et rasende hormonmonster fordi jeg kan falle i ukontrollert gråt, og prøve å bruke det for å få kos... Noe alle med fornuften i behold vet at er ganske håpløst. Noen som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Så utrolig deilig å høre at ikke ALLE har sex..I begge mine svangerskap har hverken jeg eller mannen min hatt lyst på sex,det bare frister overhodet ikke..Har en mann som synes det er litt rart å ha sex,når jeg har noe "inni der",så her er det full forståelse fra begge sider og ingen sure miner.Vi koser oss på andre måter! Nå når terminen nærmer seg,og jeg går med 3cm åpning,sier ALLE at vi må ha sex for å få fortgang på fødselen,men da venter jeg heller til han kommer ut på normal måte..Spurte jordmor om tips til å "starte"fødsel,og da nevnte hun jo sex selvfølgelig,hun så litt rart på meg faktisk da jeg sa "er ikke snakk om"...Tror det er veldig mange som ikke har sex under svangerskap,men som ikke tørr å innrømme det..Vi skal jo være sammen resten av livet,så vi har goood tid til å kose oss!
MissBenz Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Jeg har det sånn, er i uke 32 nå, men har sex en til to ganger om dagen. Bekkenløsningen bryr jeg meg ikke om akkurat da..deilig å kose med kjæresten =)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Vi har hatt normalt sexliv i svangerskapet vi også. Er 37uker på vei i morgen. MEN.. siden jeg har en samboer med ekstrem lav sexdrift så er ikke det så ofte det blir noe på meg =( Jeg er vel nesten konstant hypp på et nr, men han er mer "par ganger i uka" person.. kanskje ikke det engang.. Rart jeg i det hele tatt ble gravid ;P
Gjest Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 jeg er bare i uke 32, men vi har det også sånt! har man lyst, har man lov!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Vi har også sex nesten hver dag. Er nå i uke 40. Jeg blomstrer sååå opp i svangerskapet og har alltid lyst. Mannen min er så fornøyd ;o). Og godt er det, for etter at babyen er kommet, venter en tørkeperiode på meg. Minnes at jeg ikke hadde noen spesiell gnist på mange måneder etter babyen kom, med melkepupper og det hele... Fikk full lyst igjen når menstruasjonen var i gang igjen, og ammingen avtok...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Min mann vil ikke lenger, selv om jeg vil. Blir liksom sex 2-3 ganger i mnd, og alltid jeg som må ta initiativet. Blir heller ingen kos og klemming eller kyssing, fordi mannen vil ikke...*snufs* stakkars meg
To tupper Skrevet 7. september 2007 #17 Skrevet 7. september 2007 Snart mamma til lille Victoria! Hvordan kan du skrive at du ikke bryr deg om bekkenplagene når det gjelder sex. Beklager å måtte si det, men da kan du ikke ha sæelige smerter. De få gangene vi drister oss til litt forsiktig kos nedentil, kan jeg nesten ikke gå dagen etter. Det er fysisk og psykisk umulig å nyte kosestundene helt ut når en vet at en blir "invalid" dagen etter! Tror de fleste på en eller annen måte er fornøyd med den seksuelle aktiviteten gjennom svangerskapet. Husk at det bare er snakk om en liten periode av livet deres. Det kommer jo noe fantastisk ut av det også!
spireliten Skrevet 7. september 2007 #18 Skrevet 7. september 2007 Her er det ikke mye sex nei. Er 37 uker nå. Samboer synes jeg er utrolig flott og han tenner som bare det, men er jeg som ikke orker rett og slett. Synes det er et slit. Har sex kanskje hver 14 dag for samboer sin del. Gjør ikke vondt eller noe, tenner bare ikke for tiden så da er det jo greit.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #19 Skrevet 7. september 2007 Vi hadde sex igår for første gang på lenge. Tenkte å prøve for å se om det ville sette igang noen fødsel.. Hele greia ble rett å slett tragikomisk. Det var vondt, vanskelig å jeg klarte ikke å slutte å le pga at det rett å slett virket for dumt. Tviler på det blir mer sex for å prøve å sette igang fødselen i denne gården
Propellmamma til 2 Skrevet 7. september 2007 #20 Skrevet 7. september 2007 Ja, dere er heldige! Mannen min synes også jeg er flott som gravid og skulle gjerne hatt mer nærhet annet enn vanlig kos. Men smertene mine ifb med bekkenløsning har satt en midlertidig stopper for det. Vi har prøvd, men det er bare for vondt... Vi får ta det igjen senere :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. september 2007 #21 Skrevet 7. september 2007 Er veldig glad for den nærheten vi har og at vi har fortsatt å være forelsket og kjærester hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #22 Skrevet 7. september 2007 Jeg og sambo har hatt sex-forbud i mange uker nå, men vi har et nærmere og bedre forhold enn vanlig nesten. Mye nærhet, klemming og massasje.+litt ekstra på han.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå