Gå til innhold

Fant en kul i nakken til jenta mi......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble jo litt hysterisk... og sur på sambo da han ikke kjente den!! (stakar) får jo tanker om kreft og andre sykdommer så fort man kjenner noe uvanlig.

fikk sambo til å ringe legen i telefontiden bare for å høre om vi skulle komme en tur eller hva det kunne være, og legen sa at det sikkert var en lymfeknute. at barn får det hvis de klorer seg/slår seg i hodet... trenger ikke være store såret en gang... så hvis kulen satt akkurat i skillet med hodet og nakken kunne vi ta det med ro :o)

utrolig hvor bekymret man blir av alt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike kuler i nakken på små barn er helt vanlig og normalt.

Skrevet

Fant en slik kul på siden på halsen til jenta mi på lørdag, og fikk småpanikk. Vi var tilfeldigvis på besøk hos ett vennepar og han er lege, og kjente på den og sa med en gang at det bare var en lymfeknute. Hun var forkjølt og det er vanlig at de blir større da også.

Skrevet

Jeg har også kjent en sånn bak øret mot nakken på sønnen min. Kjennes ut som en lymfeknute, så satser på at det er det...

Skrevet

har aldri hørt om lymfeknuter før sambo ringte legen, men tydeligvis veldig normalt.... men nå vet jeg iallefall hva det er :o)

Skrevet

opphovnede lymfekjertler i hals regionen er veldig vanlig hos barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...