Klar for en liten en =) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 noen som har lyst til å fantasere om symtomer og hele pakke?! =P
anesam Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg har ikm 21. September!! :-) tror el er imorgen så har vel ikke akkurat så masse symptomer enda! men syns selv jeg har vert små kvalm siden forrige el da.... Håper vi klarer det denne mnd! :-)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også ikm 21.sept! Pos el-test i går ettermiddag, men syk mann,- håper han greier ett par min i kveld
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg har også IKM 21 september! Tror jeg i alle fall, jeg har nylig tatt ut hormonspiralen så jeg vet ikke om syklusen er normal enda. Håper på tegn til eggløsning snart!
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg melder meg her også vet ikke akkurat når EL er da...har ikke kjent noen el-smerter enda men hatt el-slim... har hatt sex søndag, tirsdag, torsdag...prøver å få til i morgen og søndag og...(mannen skal bort i helga...) tror dere det er nok eller ? ? ? har ligget en stund etterpå også... håper det klaffer denne pp men tror ikke det blir før neste egentlig:) lykke til med prøvinga folkens:)
jentahans Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 henger meg på jeg har den 19 el 20. Og jeg fantaserer allerede kaller denne uka bare for sexuka jeg for vi har hatt sex siden søndag og tenker tilogmed i morgen. hadde el i går, så da bør vel sjangsene vere store:) *HÅPER FOR OSS ALLE*
Liaes Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 har IKM 21/22sept, EL i morgen eller lørdag:) Har ikke tatt el-tester,men den pleier og være ganske nøyaktig! Tenkte vi skulle ta det med ro denne mnd og ikke tenke så masse på det,er lei av og bli skuffa når IKM nermer seg... Hadde SA sist periode så krysser alt som kan krysses for at det går bra denne PP... Er i 9.PP nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå