Gå til innhold

Ord som trøster....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære ikke sørg over meg.

Jeg er tett ved din side natt og dag,

og inni hjertet ditt vil jeg alltid være.

 

Mitt legeme er borte, men alltid er jeg nær.

Jeg er alt du føler, ser eller hører.

Min sjel er fri ,men jeg er aldri borte så lenge.

Du har meg levende inni ditt hjerte.

 

Jeg vil aldri gå bort fra deg.

Jeg er den største stjernen på himmelen,

du vil alltid se meg.

Jeg er den varme myke sanden når du er på stranden,

Jeg er de fargerike bladene når høsten kommer,

og den rene hvite snøen som treffer bakken.

Jeg er de vakre blomstene som du er så glad i

og det klare stille vannet i et lite tjern.

 

Jeg er de første blomstene du ser om våren og

Jeg er de første regndråpene som april kommer med.

Jeg er de første solstrålene når solen begynner å skinne

og du vil se at ansiktet i månen er mitt.

 

Når du tror at ingen er glad i deg

kan du snakke til meg.

Jeg vil hviske mitt svar mellom løvet på trærne

og du vil føle mitt nærvær i den varme sommervinden.

 

Jeg er de salte tårene som renner når du gråter

og de vakre drømmene som kommer når du sover.

Jeg er smilet du ser i et ansikt,

Bare se etter - Jeg er overalt.

 

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...