chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 IKM i morgen?? Tatt test i dag=)?? hehe..
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hvor er du Nemo??? Du skulle jo teste i går???
løveprinsen <3 Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Nå er Nemo her:-) Men desverre ingen gode nyheter. Tok en test i går, negativ selvfølgeleg. Hva med dere turbo og chick?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Der var du ja Negativ test idag her, så da er det vel bare å vente på at TR skal komme
løveprinsen <3 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Det er så teit... Jeg blir så irrrrritert. Jo nærmere termindato jeg kommer desto verre blir dette. Hadde egentlig termin 10. november, men det ville seg desverre ikke slik:-(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Uff, det er tungt.. hadde kanskje vert lettere å møte den datoen med en ny spire i magen.. Bare negative tester her også...vet nok hvilken farge det er på den som blir tatt i morgen........I....... sikkert slik den ser ut.. Nå skal jeg krype til køysså vi snakkes dere to!!! Lykke til å håper tanta uteblir.. Klem til dere!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå