Gå til innhold

Turbotrollet??? Er du her??

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det??

Har du testet noe mer? vært hos gyn? Hvordan gikk det?? Åsså så nysgjerrig da=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her jeg vettu. Testet negativt idag også... så da er det vel bare å vente på at TR skal komme.

Vært hos gyn ja. Pratet litt løst og fast om hva som skjer videre. Jeg og mannen må ta diverse blodprøver (hiv, hepatitt og rubella (jeg) ) og når de svarene er kommet, kommer hun til å sende inn papirene om søknad om prøverør.

Eller skal jeg har pausemnd med pergo nå og ny pergo neste mnd. Men har bestemt meg for å begynne med akupunktur. Det hadde gyn tro på også. Så må sjekke litt rundt. FIkk navnet på en flink jordmor som driver med det.

Skrevet

*sukk*

er et slit med de blanke testene, men må bare hive dere rundt å få tatt alle de siste prøvene da? Prøverør ja, da er jo hjelpen underveis da..=)

Men det beste hadde vel vært å klart dette på egenhånd, men det tar kreftene fra en det og....

Lurer på å prøve noe annet jeg og, ingenting som hjelper tydeligvis, er testen negativ i morgen... noe jeg regner medså er det vel overi pp20...

Skrevet

Har du sjekket ut ang akupunktur da? Jeg regner med dere har vært gjennom annen utredning siden dere er i 19pp nå.

Skrevet

Har ikke sjekket ut akupunktur nei....det var det jeg tenkte på nå når jeg skrev at vi vil tenke på andre muligheter å prøve ut..

Nei annen utredning har vi ikke vert gjennom, holder på nå..men det tar jo tid med alle de prøvene og svarene.. sambo skal inn på sykehus neste fredag med prøve, jeg skal ta blodprøve på tirsdag... skal inn å sjekke eggledere. Når alt er gjort blir det samtale om prosess fremover..*sukk*

Skrevet

Hvordan undersøkelse skal du ha av egglederne? Lap?? Eller røntgen?

Hehe...ja, disse mannfolka får vær så god jobbe litt for saken de også og avlevere en liten prøve :) Men tror du det kan være han som "er problemet" siden du har et barn fra tidligere? Har han noen fra før da?

Skrevet

Er det lap det heter kanskje? Det var ikke røntgen vertfall.. hvordan foregår lap?

Jeg håper at det ikke ligger noe problem hos han men det er jo vanskelig å si iogmed jeg har barn.. men vi har jo blitt gravide tidligere liksom så kan ikke helt forstå det heller. Har lsvt stoffskifte (jeg) om det kan ha noe med det og gjøre....? Han har ikke barn fra før nei...

Skrevet

Lap foregår i narkose. De lager et lite snitt i navlen og et på venstre side (+ evt et til litt lengre ned om de må det. Hos meg er det bare to snitt) Fort gjort. Hos meg var det unnagjort på et kvarter. Må være der noen timer og får reise hjem igjen samme dag. Kan ha litt luftsmerter i og med man blåser inn en del luft i buken for å se skikkelig. Jeg fikk sykmelding i 4 dager.

Skrevet

okay, da er det sikkert ikke det jeg skal, for det skulle ikke være narkose inne i bildet..

Hmmmm, har fått så lite info at jeg vet ingenting egentlig...

Nei nå vil jeg bare ha morgendag å ny test.. hehe=)

Skrevet

Blir nok ingen ny test på meg enn så lenge. Får bare vente og se om TR dukker opp. Burde vel ikke ha så himla lang lutealfase, så den burde nok komme i løpet av helga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...