Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er det noen som vet noe om dette? Synes ting har vært litt rart de siste dagene. Vesla rører på seg, men bare med forsiktige spark. Og så snur hun seg litt da. Men det er så rart, for det er akkurat som det er noe på gang. Masse utflod/slim i trusa, og sikkelig nedtrykk i magen. I går var magen steinhard hele dagen... Og så er jeg bare i uke 32(+3). Har aldri vært så langt på vei før, så jeg vet ikke om dette er vanlig eller ei. Derfor spør jeg... Håper på svar!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det er helt normalt at mønstret blir endret jo lengre du kommer i svangerskapet. Det er mindre plass der inne, så da har den ikke så mye plass å bevege seg på.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Har kommet ca like langt som deg og opplever det samme. Knerten har vært veldig aktiv hele svangerskapet, men nå er bevegelsene mer "glidende" enn "dunk-dunk" syns jeg. Var på ul i dag og bevegelsesmønsteret og utviklingen var som den skulle. Ang utflod har det også økt for min del de siste ukene, så truseinnlegg er obligatorisk her i går'n. Nevnte det for legen som sa det var helt normalt. Det var IKKE lekkasje av fostervann som visstnok har en helt spesiell lukt... Ang hard mage og nedpress vet jeg ikke... Får hard mage kun ifm kynnere. Ikke noe nedpress. Ta kontakt med jm hvis du fortsetter å være bekymret du.
Skurvelurven Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hei! Jeg er også i uke 32 og har merket økt utflod de siste dagene. Merker også at vesla i magen strekker/snur på seg mer enn hun sparker, selv om det er harde spark innimellom også. Mest av alt merker jeg mye hikking. Hun hadde 4 lange hikkeøkter i går, og nå er det jammen på'n igjen:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 ja samme her...er 34+ 4 dager...men i den uka så ble lat mye stillere..han var så aktiv hele tiden før døgnet rundt...så ble det endret...min er så rolig om natten og dagene er han aktiv på morgonen..midt på dagen og begynner på kvelden alt fra 6-8 og holder på til 12-01.00 om natten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå