Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg har arvet en madrass. Jeg skal ikke bruke den på natta men tenkte på som lekematte på gulvet. Den har vaskbart trekk (60gdr) og den er vasket. Er det trygt å bruke den som lekematte på gulvet med laken over?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, hvorfor skulle det ikke være trygt?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Fordi det er så me snakk om krybbedød og arvet madrass. Den ser jo helt ny ut osv og hun skal jo ikke direkte ligge på magen i den.. Blir jo litt usikker etter alt snakket fra bim..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det med arvet madrass og krybbedød hadde jeg faktisk ikke hørt noenting om.. Men jeg regner med at det er trygt, skulle nå tro det..
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Krybbedødforeningen advarer mot å la barn arve madrasser, da dette øker faren for plutelig død hos spedbarn. Men sålenge småtten ikke skal sove på den, bare leke - er det ikke farlig.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Neinie.. hun har jo egen madrass i senga si.. jeg tenkte bare jeg skulle bruke den p ågulvet p ådagtid.. så slipper jeg å kjøpe en stellematte *onkel skrue* her ble det litt p-å feil men det tåler dere
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Oki, det var som sagt nytt for meg. Hadde hørt om at barn ikke bør arve pga at den tar form etter kroppen til den som har den først. Men ikke det med krybbedød... Blei nysgjerrig jeg - hvorfor? Alltid kjekt å lære nye ting..
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Pga smuss og bakterier som legger seg nede i madrassen. I tillegg kan gamle madrasser være farlige pga gasser, tror jeg.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Er madrassen gammel..? Hvem har brukt den, kjenner du den familien..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå