Talie Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei. Jeg lurer nå på om jeg har tvillinger i magen. Alle synes at jeg er så stor for å være 15 uker på vei. Jeg har allerede gått opp 5 kilo. Legen min synes også at jeg så stor ut, men han sa han trodde at det var luft....men jeg hadde ikke noe særlig med luft i magen da og den har holdt seg "stor" hele tiden. Mora til typen min er tvilling, tanta hans også. Min tante er også tvilling. Jeg har ikke vært plaga med ekstra kvalme ller trøtthet. Hva tror du?
Baby nr3 ombord Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Sjansene er der da, bare å be legen om en tidlig UL så får du vite det fort
Plopp Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg sitter her å lurer på det samme.. Har gått opp 6 kilo å er i uke 14. Jag har ikke luft i magen heller å ser veldig, veldig stor ut. ;-) Samboeren min tror det er 2! :-) Hans bestefar er tvilling men å kusinen min fikk tvillinger ellers ikke noe. Men jeg skall ikka ta tidlig ultralyd, er bare å vente til uke 19 som jeg fått tid for så får i se! :-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg og har vært på tanken ...ligger bilde på profilen termin 17 mars
Jente73_tvillinger Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Heisann, Jeg skal ha tvillinger - termin 17. mars 2008. Og jeg merket det tidlig, først fordi jeg har vært veldig dårlig og jeg er ekstreeeeemt trøtt. Jeg har også allerede hatt problemer med å ligge på magen i over 1 måned fordi livmoren min er mye større enn ved en vanlig graviditet, våkner om jeg prøver meg på favorittstillingen min iløpet av natten Ellers kjenner jeg allerede liv inni her, de boltrer seg som bare det. Ellers ser jeg jo veldig gravid ut allerede. Den eneste måten å virkelig finne ut av det er nok å ta en UL
Talie Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Takk for alle svar. Detser ut som jeg må bare vente til ul. Skal til jordmor på onsdag så da skal jeg spørre henne masse og kanskje få ordnet sli at jeg får en tidligere ul. Har egentlig ikke ul før uke 20:(....lenge å vente til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå