BEA-77 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen som skal bruke babysafe og hva er fordelen/ulempen med en slik pose? Noen som vet om disse posene festes i sengen slik at babyen ikke kan snu seg på magen, eller om den venninen min som hadde slik har sydd dette på selv? (har ikke sett babysafe med stropper i butikkene nemlig)
*guttemamma* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 De fleste babybutikker som selger utstyr selger babysafe. Kjøpte min på Reflex. Det er en stropp som skal gå under sengen/madrassen og festes på hver side av posen. Jeg kjøpte en slik når lillegutt var 8 mnd for da reiste han seg opp i halvsøvne å vekket seg selv, sov som en prins etter jeg fikk den i hus. Men jeg vil ikke tro at det skal ha noe hensikt med å bruke de når de er bitte små og ikke beveger seg så mye i søvne. Nå er lillgutt 1 1/2 år, og sluttet å bruke den for 2 mnd siden, sover mye bedre nå siden han liker å finne seg en go sovestilling selv. Er jo veldig enkelt å lage en slik, fins også forskjellige tykkelser på de. Noen kjøper disse posene kankjee fordi barnet sparker av seg dyna. Jeg brukte en tynn en siden han også har dyne på.
håper på fulltreff Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg brukte babysafe på min lille gutt, for han sparket av seg dynen hele tiden og våknet opp fordi han ble kald. Men, jeg brukte aldri selene. det var ikke nødvendig heller ettersom han ikke snudde seg på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå