BEA-77 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har i flere måneder hatt en følelse av "stølhet" i begge rumpeballene etter husarbeid, turgåing osv. Dette har liksom gått over når jeg har vært i ro og ikke blitt noe verre. Men siste uken har jeg ikke klart å gå tur og nå er det så ille at selv noen få skritt inne i huset gir smerter. Men er dette bekkenløsning? Kjenner ikke noe ut i sidene og ikke i lysken, men kjenner at jeg etter noen skritt begynner å slepe litt på føttene og det kjennes som en kniv i skinka. Det hjelper å ta små og forsiktige skritt, mens noe av det verste jeg gjør er å sparke av meg skoene med den andre foten, det gjør skikkelig ond. Noen som har hatt det slik og som vet hva som kan hjelpe? (vet dette høres litt rart ut altså, men det sitter virkelig i rumpa, klarer ikke å forklare det på noen annen måte jeg:)
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kan godt stemme det. Det er ihv.fall ofte en av symptomene på bl. Men du trenger jo ikke få alle forhåpentligvis : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå