Gå til innhold

Min gode, snille kollega har endelig fått fred........

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg fikk ikke sagt farvel........hvorfor ringte jeg ikke da jeg følte noe var galt????? Nå er det for sent!

Hun har vært så snill mot meg. Strikket masse flott tøy til sønnen min. Drev med en bunad. Hadde sagt til min tidligere sjef at hun håpet hun levde til over sommeren så hun fikk bunaden ferdig. Det var liksom målet hennes. .. jeg og min sønn var målet om å leve bare en liten stund til......

Nå skal vi i begravelse på tirsdag.......gruer meg sånn.

Ta farvel med et godt menneske som aldri har hatt det godt i livet sitt hverken personlig eller fysisk...... Noen mennesker skal liksom slite hele livet.

Nå har min kjære venn fått fred!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for støtten jenter!

Skrevet

uffameg, alltid trist å miste nære enner... føler med deg...

Skrevet

Huffda! Alltid trist når slikt skjer selv om de er syk og man vet de ikke har lenge igjen. Litt "støtte" fra meg...

Skrevet

Så denne først nå, men beklager på vegne av alle de andre - de er opptatt av hvem sin mann som har bæsja skuffen full, hvor dyre dresser de har og hvordan jordmødrene var under fødselen!!!

Håper det blir en verdig avsluttning på et liv med mye omtanke for sine medmennesker. Ikke alle kolleger som er sånn.

Begravelsen går nok bedre enn du tror:o)

Skrevet

Uff så trist, så snill hun var med dere.

Dere får jo tatt et verdig farvel med henne til tirsdagen, en tung dag blir det nok.

Vanskelig å vite hva man skal skrive, så jeg sender deg en klem.

Skrevet

Klem til deg!!!! Og en stor, varm tanke til de etterlatte.

Skrevet

Bestandig leit når noen går bort.

Håper det blir en fin begravelse og at du føler deg bedre med tiden.

Skrevet

Tusen takk. Har fått det litt bedre i løpet av dagen, men skulle så gjerne ha sagt til henne at jeg satte pris på henne en siste gang.

Hun ville møte meg for en tid tilbak, men ville ikke komme hjem til meg da hun ikke orket å gå opp bakken. Men så hadde jeg det så travelt med jobb og annet. Hun ville så gjerne vise meg bunaden........ Har så dårlig samvittighet.

Jeg forstod at hun var sykere enn hun ville si, men hun ville ikke ha noe mas rundt det. Trodde hun var i Trondheim hos sin datter, men så lå hun på Louisenberg.

Eks sjefen hadde vært der. Hun hadde ønsket å gjøre bunaden ferdig. Eks sjefen har sagt til mamma at hun skal spørre etter den så gjør hun den kanskje ferdig. Jeg vil så gjerne ha den. Har tatt fram de andre tingene hun har strikket å sett på det i dag......... fantastisk flott håndarbeid av en flott dame!

Skrevet

så trist :((

er så trist og fælt når sånt skjer..

skjønner du gruer deg..

huff....stakkars deg..

håper dagen blir god...at du får en følelse av at hun har fått fred ..

masse lykke til !!!

klem!!

Skrevet

Hun var visst ikke redd for å dø. Ville bare slippe smerte......., men hun har hatt masse smerte i livet sitt..først ektesakp som var bedritent...så fikk hun kols, psykiske problemer, økonomiske problemer og så kreft.

Skrevet

Det er forferdelig trist å miste noen uansett hvem. De etterlater seg store tomrom, men det viktig å huske de gode minnene de har etterlat seg. Glede seg over hva man fikk med dem, og prøve å ikke tenke på det man aldri fikk.

Nå har hun det godt.

Hvil i fred

Klem

Skrevet

Uff - fikk klump i halsen jeg nå...kondolerer.

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...