snartmammapåny Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Var innom legekontoret med en urinprøve i går fordi jeg har hatt så vondt og var 100% sikker på at det var uvi. De testet den med slik strips og den var negativ, men siden jeg hadde vondt så kunne de jo alltids dyrke den for meg om jeg ville det. æææ...Ja, det ville jeg jo selvfølgelig. Så da gjorde de det og jeg skulle komme innom igjen i dag. Gikk innom og da fikk jeg beskjed om at det var fin, var litt grums, men det var bare forrurensing. Så var ikke nødvendig med noe legetime for meg iallefall. Prøvde å forklare at jeg hadde jo vondt, så noe MÅTTE det jo være. Fikk da en time hos legen, men tror ikke dama i skranken syntest det var så nødvendig, for uvi hadde jeg iallefall ikke. Jeg kunne jo få komme inn til en lege å sjekke om det var noe annet om jeg absolutt ville det. Inne med legen var svaret: Ja her er det en infeksjon ja. Dyrkingen viste positivt den. Fikk en resept og hade bra. Er resultatene av prøvene så kompliserte at dama i skranken ikke klarte å tyde de? På legen virket det som om de kom ut pos eller neg. Så jeg gikk jo ut derifra som et stort spørsmålstegn. Da jeg kom ut fra legen og skulle betale så sa jeg jo til dama at jo da, det var uvi det. Da sa hun bare: " hmrf. Var jo bra du fikk komme inn til legen da alikavel." Og at hun hadde jo sjekket opp resultatet på prøven med noen andre og, virket litt som om hun prøvde å bortforklare seg. Snodige greier dette legekontoret. Fikk heldigvis resept da, så nå blir jeg kanskje kvitt denne ekle uvien. Blir godt å få nattesøvnen tilbake iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå