Gå til innhold

AMPA ER KOMMET HJEM!!!!

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om her er lykke!

Men styrer i barnehagen er sint, han bare rev opp døra, kastet inn Ampa, smelte døra igjen, og kjørte bort i en h**** fart. Ikke ett ord, ingen forklaring, ikke en tekstmelding om hvor Ampa var eller noe. Uprofft! Greit at jeg var litt irritert når jeg snakket med han, men han kunne godt nedverdiget seg til å banke på, si at han hadde funnet den og sagt han var glad den kom til rette! Og gitt Guttongen mulighet til å takke, ikke minst!

Men jeg gir nå f***, for Ampa er trygt hjemme!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så FLOTT for gutten deres (og dere og da, hehe)

KJEMPEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=)

Skrevet

(Makan til oppførsel på styrer.... Herremin!! Er dette en andelsbarnehage/privat, hadde jeg gått til eierstyret med denne oppførselen....)

Skrevet

Så flott at Ampa kom hjem, men fy flate hva uproft av styrer

Skrevet

Så utrolig flott at den har kommet hjem :o)

...Og for en utrolig uproff, barnslig og likegyldig styrer da! Når man jobber med barn burde man vite hvor viktig disse små "vennene" dems er. Når de i første omgang er så uforsiktige å miste den burde de i alle fall ha holdt seg for gode til å være så teite!

Skrevet

Er kommunal barnehage, med både få ansatte og få unger. Og styrer har all makt, men er til vanlig en fantastisk styrer, bare det at de faktisk tar ungene med på hyttetur er jo supert. Men jeg mener han kunne håndtert dette litt mer voksent og proffesjonellt.

Er faktisk glad for at Guttongen skal ha fri i morgen, så får jeg noen dager på å roe meg ned. Var irritert før, men når han kommer med Ampa på den måten grenser det til å være direkte barnslig.

*forsøker å puste rolig*

Men nå sitter Guttongen og Ampa og ser på Playhose Disney. Er vel ikke fritt for muligheter for at Ampa får bestemme at det blir "te-selskap" og is til kvelds. Forøvrig har Ampa fra nå husarrest for alle utflukter der jeg ikke er med. "Mamma må passe på oss begge" sa visstnok Ampa til Guttongen i sted. ;-)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

E ampa leken hannes?

Skrevet

uproft dekker ikke hva det der var..

herregud..

er det mulig.

faen for en oppførsel..

men FLOTT Ampa kom til rette :DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...