Gå til innhold

Grrrrrrrrrrrrr :( Nå er jeg sur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sur... på svigermor!!

Når vi skulle gifte oss fikk vi lån i banken på 50 000. Men neeeeei, svigermor INSISTERTE på at hun skulle låne oss pengene, så slapp vi renter osv. Så vi måtte pent gå ned i banken igjen og betale tilbake lånet... (flaut, men greit)

Fikk høre at vi ikke trengte og betale tilbake med en gang, siden hun ikke trengte de pengene. (Har mye penger etter at mannen hennes døde)

Anyway... nå fikk vi beskjed om at hun var så skuffet siden vi ikke betalte hver mnd (har betalt kun noen mnd, siden vi har dårlig råd, men dette var jo helt greit når vi fikk lånet)

Hadde vi beholdt lånet i banken, hadde vi måttet betale ca 500 kr mnd. Vet dere hva svigermor skal ha plutselig? mellom 1000 - 1500 hver mnd!

Grrrr.... blir så irritert... hun vet godt at vi ikke har råd til og betale så mye om gangen, og det var som sagt hun som INSISTERTE på at vi skulle låne gjennom henne....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRI MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort! Skjønner at du er sur!

Svigerforeldre kan være ekstremt irriterende!!!

Skrevet

Fy f... da hadde jeg også blitt forbanna...

Skrevet

skjønner jævlig godt du er sur...

faen så dårlig gjort..

Skrevet

Skjønner at du er sint da ja. Dere skulle nesten ha skrevet kontrakt før dere lånte, men forstår godt at det ikke er mest fristende når man låner av familie. Men hva med å ta opp lån i banken igjen, betal svigermor alt tilbake og fortsett med å betale til banken heller?

Skrevet

Jeg hadde gått i banken og tatt opp nytt lån, og betalt henne alt tilbake i en smell.........så hadde det ikke vært mer å snakke om:) Ps skjønner MEGET godt din frustrasjon!!

Skrevet

Ja, det er veldig fristende. Mannen min sier hun er i deppe-humør og da er hun alltid slik... Jaja, syns det er feil og behandle andre dårlig selv om man er litt deppa...

Skrevet

hadde gått i banken og tatt opp lånet og gitt henne alt tilbake,, for dumt at hun skal la sitt deppe humør gå ut over dere..

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Da hadde jeg bare latt være å betale tilbake.

Skrevet

Hadde ikke bare blitt forbanna, men også utrolig skuffet.

Går det an å kunne snakke med henne om det da??

Eller hva med å ta lån i banken..betale henne hele resterende summen dere skylder henne, og spør hun hvorfor kan dere bare si at til tross for rentene kommer dere det billigere ut pr mnd enn om dere skulle skyldt henne pengene...

Bittert pga rentene, skjønner dere godt, men må ha noe å leve for hver mnd også..

Skrevet

Dåke skulle nok hatt fått ein kontrakt med ho først ja. Det er alt for lett å glemme slikt når ein har med familie å gjere. Mannen din burde iallefall tenkt på dette siden han kan sei at ho er slik når ho er i deppe-humør. Greit han kunne ikkje forutsjå akkurat denne situasjonen, men han var klar over at ho kunne vera ustabil. Uansett, det er ikkje verdt å dvele ved fortida, gjort er gjort. For å fikse opp i situasjonen hadde eg gått til banken og tatt opp det lånet, og betalt ho alt kontant. Det hadde fått stoppa kjeften på ho og du slipper å stresse. Håper det ordner seg for dåke.

Skrevet

ta opp lånet i banken igjen og betal tilbake svigermor alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...