Gå til innhold

Ååååh, jeg gleder meg til juuul!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe. gleder meg til å pynte juletre, kjøpe og pakke inn julegaver, men gruer meg til å lage julemat for første gang! =S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja jul er toppers!

Vi feira jul alene i Bergen for første gang i fjor, jobba nattevakt begge to hele julehelga. Men juletre og julemiddag ble det likevel, og det gikk kjempefint! Jeg lagde pinnekjøtt med kålrabistappe ++, og det ble faktisk kjempegodt!

I år skal vi hjem til familien på Sunnmøre, og gleder oss til å feire jul hos svigers. Er jo litt kjekkere å være mange enn bare to:)

Hva slags julemiddag skal du lage?

Skrevet

jaaaaa samme her ;)

heldigvis skal ikke jeg lage noe julemat denne jula :))

eller neste,får feire borte..:P

hehee..:P

gleder meg til snø,til pynting til jul i stua osv ;)

:D

Skrevet

ribbe, medisterkaker, poteter, saus, tyttebærsyltetøy, lefser, surkål etc etc..

Skrevet

jeg så på kalenderen at det er jo faktisk bare 4 måneder igjen. guri malla hvor fort det går:)

Gleder meg også:)

Skrevet

4 mnd? Skrekk og gru!

Jeg skal ha 4 eksamener før den tid!

Hm, kanskje jeg må begynne å lese mer og bimme mindre ? *rødme*

Skrevet

ELSKER jula=)

Skrevet

Men eg må si det. Jul er ikke jul uten disney på nrk1!!! :)

Skrevet

HELT ENIG=)=)=)

har til og med gått til innkjøp av disney julefilmer på dvd, har en hel haug=)

Skrevet

Gleder meg også til jul.

I år skal jeg lage julekveld hjemme.Da kommer min mor,min niese med mann og to barn også oss fire da,så vi blir en liten gjeng.

Vi pleier å ha pinnekjøtt til middag,noe jeg også skal lage til.Nå har jeg så mange år på baken at det blir jo ikke første gang,så jeg tenker ikke så mye over det.

Skal bestille Disney juleservice fra Firkløver,gleder meg til å dekke borde med det.

Kommer nok sterkt tilbake med juletråder,når det nærmere seg jul.Vil liksom ikke ta jula på forskudd.

Elsker jula,men ting begynner for meg første søndag i advent,da er det kos hjemme i stua,kan man trykt si.

Skrevet

vet ikke om jeg skal glede meg jeg...altså jul er gøøøy ...men hvert år er samme diskusjon om hvor datteren skal være ...faren feirer aldri jul har aldrt vært inntresert i det....greier ikke en jul uten jenta mi :( å neste jul blir enda værre da er enda en å ta hensyn til ... *sukk*

Skrevet

Jaaaa, jeg også - snuppa mi er nesten to år da også så vi skal bake og kose oss (håper jeg ;) )!

Elsker julen!

Skrevet

Uff.. Snakker om jul, også er det ingen som har nevnt tre nøtter til askepott:S Er jo det som er hovedpunktet for meg=)

Skrevet

Uff, det kan ikke være noe ålreit. Hjemme hos oss, mamma og pappa ble skilt når jeg var 3, så ble det sånn at vi var hos mamma på lille julaften og julaften også dro vi til pappa i romjulen og kanskje var der på nyttårsaften. DET var en kjempefin ordning synes jeg. Det er noe med det at julen skal være en tradisjon som er lik for hvert år :)

Han kan jo ha dattern din ved en annen tradisjonsrik tid, f.eks påsken eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...