Gå til innhold

Jeg blir så forbanna over filleting!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg noengang blir normal igjen? Snakket med kjærsten min på telefon, og da han ikke hadde tid å snakke mer med meg og la på, kjnte jeg at jeg ble rasende!!!! Fler som har temperamentet ute av kontroll om dagen eller? Jeg er vanligvis en ganske søt og hyggelig person....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..Du er ikke alene...Våknet i dag og var drit forbanna...Av hva, det kan jeg ikke si noe på for jeg vet ikke...

Skrevet

Høres kjent ut ja... generelt fort irritert, noen ganger eksplosiv! På den annen side er jeg visst også mer kjærlig og følsom ifølge samboeren min. Jaja, sånn er det, følelsene ligger litt utenpå oss nå i disse tilstander...:-)

Skrevet

Merker det mest på jobb jeg. Jobber på en trang avdeling og hisser meg opp når ting ikke går helt som jeg vil, hvis maskinene piper for mye eller hvis søplebøtta står akuratt der jeg skal sette benet mitt. har flere ganger hatt mest lyst til å tuppe den laaangt avgårde:) Duste søpla!!! He he

Skrevet

Hihi... her i huset er det en hormonbombe til (jente i full pubertet)... så da tar vi det innimellom ut på hverandre... heldigvis ikke så mange topper da. Prøver ofte å beherske meg, for ofte er det ingen grunn til å være sint eller lei. Noen ganger begynner jeg å gråte over ingenting, eller dvs egentlig vet jeg det er oppsamlet frustrasjon over at jeg ikke kan gå noe særlig. Ikke enkelt nei...

Skrevet

Jeg angrep kjæresten min i søvne jeg!

Drømte at han var utro , å gjett hvem han var utro med? Jo fastlegen min, saaaaatan så forbanna jeg ble. Drømte jeg kjørte en gammaldags brødkniv i låret på han!

Det som hadde skjedd på natta , var at samboeren min våknet av at jeg lå å hylte . Så sa han : Jenta mi , du har bare mareritt!

Da hadde jeg satt noen illsinte øyne i han og å slått etter han , mens jeg freste , og sparka med bena mine.. Han ble helt fortvilt. Jeg gikk i en rasende fart opp å satta meg på do... å tissa ( selvsagt) ... og der satt jeg å bannte og steika.. Hahaha.

Gikk så innpå rommet igjen , krøp inntil ryggen hans. Kysset litt og sovna...

Han følte seg virkelig ikke trygg den natta ....;)

Skrevet

Hehe.. kjenner at tålmodigheten min ikke er den samme nå nei.. Jeg er blitt mye mer hissig i trafikken. Kjører bilen foran meg bare noen km under fartsgrensen, blir rullegardinen dratt ned..For ikke å snakke om egotripper i trafikken (les: folk med store flotte biler som tror de eier veien) hehe.. null tålmodighet der i gården..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...