Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen som har bestillt kjole fra en av dem? Og hvordan var den i såfall? Syns det ser veldig bra ut, men er liksom for godt til å være sant at en skal få spesialsydd drømmekjolen for bare 5, 6, 7 tusen?? Hadde vært greit å høre om noen ble fornøyd før jeg tar sjansen...
*Harley chick* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hei jeg kjøpte min hos Torunns drømmekjoler og kan absolutt anbefale henne.. Kjolen er fantastisk og sitter som ett skudd. Hun hjelper med alt du skulle lure på c",) min kjole kom på 4700,- med underskjørt og den koster egentlig 24.900,- sparte litt der kan du si hehe..divax har jeg ikke kjennskap til dessverre..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Divax kjenner jeg ikke til,men jeg kjøpte også min kjole gjennom Torunns Drømmekjole.Kjempeservice,og kjolen er virkelig en Drømmekjole med stor D.Kan absolutt anbefales.Tok igrunn sjansen fordi jeg så at så mange andre her hadde gjort det.Hvis du blar litt tilbake,så ser du hva de andre sier å!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 var inne på TD nå,og nå gir de bort gratis underskjørt når du kjøper brudekjole.enda mer penger spart c;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå