Gå til innhold

Fremdeles uhell m tissing! :o(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta m bleie for ca 1/2 år siden (da hun var tre) virket "klar" -Ville selv gå på do og alt det der... Hadde noen uhell i starten, men det må man jo regne med, ikke sant???

-Men hun har ENDA uhell! Særlig i barnehagen, -ute. Hun er ikke spesielt flink til å si ifra -hjemme går hun liksom bare til doen, virker som om de har mest "flaks" med at hun tisser når de setter henne på do i barnehagen. Hun har ca 1 uhell hver dag.. (har jo hatt tørre dager også -men det er laaangt i mellom).

det rare er jo at hun holder seg jo tørr når hun er ute m meg! Drar til byen og på lekeplassen og i bilen uten uhell. Har kanskje uhell hjemme om kvelden, når hun er litt trett -men ikke hver dag!

Hører vel kanskje med til historien at hun har vært mye syk (ørebetennelse) og snakker lite for alderen... ??

Tips? Hun har IKKE lyst til å ha på bleie....

Hadde jo trodd det skulla ha vært helt tørt i løpet av nesten 1/2 år??

Eller?

Håper bare det gir seg før vinteren! :o(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avkrysningsskjema? Hvor hun oppfordres til å si fra når hun må tisse i b.hagen, får et kryss for hver gang hun sier fra - og får er "premie" for hvert 10.kryss. Kanskje bør det i første omgang krysses selv om hun har tisset seg ut (men har sagt fra at hun må tisse!) - og etterhvert gå over til at hun faktisk må tisse på do!

Håper du skjønte hva jeg mente?! :-)

Uansett så vil det bedre seg etterhvert, hun er sikkert for opptatt til å gå på do mens hun er i b.hagen da? At hun leker og ikke har lyst å avbryte?

Skrevet

Ehhh, hun har ikke lyst til å ha på bleie? Det er da vel ikke barnet som skal bestemme det vel. Mener du at hun bør ha på seg bleie, ja så skal hun gå med bleie. Jeg syns faktisk det er en grei løsning om hun tisser på seg hver eneste dag i barnehagen. Det er jo tydlig at det skjer for mye der og at hun ikke klarer ansvaret å gå på do og være uten bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...