Gå til innhold

Har dere tattovering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvilket motiv?

Gjordet det vondt å ta der du tok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, hverken jeg eller sambo....

men guttungen på 4 har et par. elias, tråle og alle disse i chips-posene.... hehe =)

Skrevet

Jeg har en sol på leggen litt over ankelen. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Jeg hadde psyket meg opp - for jeg trodde det skulle være kjempe vomdt. Men jeg lå leste Pondus mens han holdt på..

Skrevet

jepp, 3 stk :) en "sol" på skulderen kanskje 4 cm i diameter, en liten pil bak på hoften og en større tribal midt på ryggen rett over skulderbladene. Den største var vondest for den tok jo lengst tid! den på skulderen var ikke ille, men den lille pila bak på hofta var kjempevond faktisk!

Skrevet

har tattovering mellom skulderbladene..en drage..

syntes ikke det gjorde vondt, mer irriterende murring..

Skrevet

Ja, dessverre har jeg det....

Korsryggen, sommerfugl....

Gjorde ikke noe spesielt vondt.

Skrevet

Ja, har det en enhjørning på bak på høyre skulder..

Skulle tru han som gjorde det på mæ var blind, den e stygg, ser ut som ei barnetegning..

Ondt, ja så inn i hel..... ondt.

Derfor har det drøyd med å få den fixa, det e ca 12 år sia æ tok den..

Skrevet

Har to jeg, den klassiske rosa på puppen, og noe jeg har tegna sjøl på venstre overarm.

Skrevet

Har 2 stk, en stor dings på venstre overarm og et kinesisk tegn(stjernetegnet mitt, håper jeg da) på høyre overarm. Nei ikke vondt

Skrevet

har sju stykk.. 1 slange, 2 tribal, 1 sol, 1 kinesisk tegn, 1 blomsterranke, 1 gekko.. skal ha ett par til..

Skrevet

har en tribal sommerfugl på høyre overarm (delta-muskelen). gjorde ikke spesielt vondt, bare litt når han tatoverte den tynneste huden igjen og igjen for å få den "perfekt"..

skal ha mange flere!

Skrevet

Hehe, morsomt.. samme som meg, det... Pluss at jeg har en på korsryggen og, bare mønster. Den rosen er skikkelig teit, men det var vel "in" den gangen...

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har en sommerfugl/hjerteliknende sak bake på korsryggen. Var ikke så rent lite vondt nei:)

Skrevet

Ja det har jeg..Har på høyre skulderblad,et kinesisktegn som betyr elske(det er satt sammen av 2 tegn,det ene betyr mor og det andre betyr barn) Så det passer egentlig veldig godt siden det er så fin betydning:) Gjorde det vondt? Nei kan ikke akkurat si det,vart bare veldig øm....

Skrevet

Jeg har en stor, fargerik sommerfugl i korsryggen og 2 månder siden tattoverte jeg navnet på dattra mi mellom skulderbladene med en liten, fargerik sommerfugl på hver sin side av navnet... veldig fin tatto :)

gjorde ikke vondt.. husker jeg sa at det var ingenting i forhold til fødsel :P

Skrevet

Jeg har et kinesisk tegn bak på høyre skulder, og datoen da jeg og sambo ble sammen på høyre håndledd.

Skal tatovere to små hjerter (bare omrisset liksom) på hver sin side av datoen etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...