PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Det finnes et produkt på helsekosten som heter Molkosan. Dette hjelper godt å ta både som forebyggende for magesjau, og når man har fått d...forøvring hjelper d mot masse annet og... Jeg er sykepleier og jobber på sykehus..innimellom har vi noen utbrudd av omgangssyke på avdelingen, både personalet og pasienter blir smittet om en annen...Avdelingen må stenges fra å ta i mot nye pasienter, og "halve staben" er sykemeldt..D å ta Molkosan har hjulpet meg i allefall, har kun blitt smittet en gang, helt i begynnelsen av graviditeten..da tok jeg ikke Molkosan...men begynte å ta d m en gang jeg ble dårlig, og slapp unna m en natt m oppkast... Bare et lite tips, d er helt naturlig uten tilsetningsstoffer, man kan til og m gi d til nyfødte m magevondt...
FrøkenSprøken Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Tusen takk for tipset! Skal kjøpe den i dag hvis helsekosten fortsatt er åpen! Har lett lenge etter noe slikt. Vet du om det finnes noe som styrker imunforsvaret generelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå