Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Samboeren min har fått vite i dag at han har gule stafylokokker... Han har hatt prikker på magen og på tissen.. Siden han har vært plaget med eksem så trodde vi det var det. Vi har hatt sex en gang og lurte på om jeg kan ha blitt smittet i underlivet? Om babyen i magen kan bli smittet?? Noen som vet det???
Erisa* Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Såvidt jeg vet vil babyen være trygg så lenge den er i magen, men kan smittes hvis du har fåttt det i skjeden når du føder. Derfor bør du undersøkes og få antibiotikabehandling. Tror ikke det er noe farlig da.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Skal ha keisersnitt... Flere som vet noe om dette???
strekkmerketrollet Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg ville ringt legen i morgen å spurt, bare for å vere sikker. Men mener at babyen skal vere godt beskyttet i magen
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Ok, da ringer jeg for å høre... Bedre å hre en gang for mye, enn en gang for lite... Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå