chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 IKM om to dager, helt blenda hvite tester enda.. skal vi ikke bli gravide?? Er så lei dette her, håper så inderlig, men vet det ikke er noe. Har ikke et eneste symptom heller...*æsj* klag klag... hehe
2 søte små gutter Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja venting er noe herk !!!! Jeg er 9 dager på overtid, og testene mine er like blendahvite som dine !!!!!!!!!!! Blir gaaaal av dette....
Lillegull og spiren Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 huff....synes så synd på deg:( vet akkurat hvordan du har det..på en måte har man lyst til å gi opp,men det går jo ikke for da blir man jo ikke gravid,men man har alltid et håp,men så kommer den dustete tanta på besøk:( men fortvil ikke enda..noen tar det litt tid før man slår ut,,så om ikke mensen har kommet om 2 dager,så kan du jo ta en ny test? skal krysse alt jeg har for deg vennen...nå er det din tur:) klem
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 Ja har mest lyst å gi blaffen i alt som har med graviditet og EL og prøving å gjøre. Det er noe herk!!! Tar tester i hytt og gevær men det hjelper jo ikke, hodet skjønner det men klarer ikke lavære alikavel.. Blir nok å teste i morgen og lørdag er det ikke nødvendig, tanta kommer når jeg treffer do skåla på morgen uansett den dagen den skal... Kryss alt snuppa!!=) Tusen takk, håper det blir oss nå!!! Du og burde snart få en spire i magen!! Jeg krysser for deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå