Gå til innhold

Nå er jeg forbanna!!!! ...men mest lei meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttongen har vært på hyttetur med barnehagen (5 barn, 2 voksne) siden i går. På invitasjonen til hytteturen sto det bla at vi skulle ta med kosedyr. Guttongen er 5 år og har siden fødselen "sittet fast i" en liten, grå elefant, kallt Ampa. Ampa er med over alt, de sover sammen, og Ampa har både egen vilje, og sære lyster (liker bare fisk til middag, og vil helst se på Playhouse Disney når hun våkner).

Kommer i barnehagen for å høre om den flotte turen de har vært på, og det som møter meg er en femåring i total oppløsning, Ampa er blitt borte. Full runde med tømming av sekker og soveposer, ringe til de andre foreldrene, til begge mannfolka som var med: nothing. Men til slutt sa styrer at han kunne kjøre opp på hytta og se etter om Ampa var blitt igjen der. Så nå venter vi i spenning. Syns det er kjipt at de sier ungene skal ha med kosedyr, også klarer de å rote dem bort. Hadde det enda vært sekken, matboksen, soveposen eller klærne skulle jeg ikke sagt så mye, det kan faktisk erstattes. Men Ampa, vi savner Ampa!!

Kryss fingrene for at Guttongen får hjem Ampa si!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner deg veldig god....krysser fingrene for at Ampa kommer hjem.

Skrevet

Skjønner deg godt, men må nesten regne med at slikt kan skje.. Er ikke for ingenting at bhg ikke vil at det skal tas med leker hjemmefra.

Synes bhg skulle tenkt på det i denne sammenhengen og.

Skrevet

Fyyyyyyy filler!! Da hadde jeg blitt skikkelig irritert.... Slikt skal ikke skje! Det skal personalet kunne klare å passe på!

Det skulle bare mangle at ikke styrer kan dra tilbake å lete etter Ampa....

Håper den dukker opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-er alt vi har....

Skrevet

Fikk vondt inni meg, da jeg vokste opp hadde jeg en bamse Baldrian, ( har han ennå forresten). Han var med meg over alt, aldri på skoleturer da, men ellers var han med både hit og dit. Husker ennå en søndag vi hadde vært ute å spist middag da jeg var lita, jeg hadde da lagt igjen Baldrian der vi spiste, pappa måtte snu å hente han igjen. Veldig vondt når noe enn er glad i blir borte. Håper han får igjen bamsen sin da.

Skrevet

Bhg har sikkert ikke 20 andre barn å passe på i tillegg til din. Det hender ting går litt fort. Som regel dukker det opp igjen. Neste gang lar du han kanskje ta med en bamse han ikke er livredd for å miste.

Skrevet

Hadde det vært slik at det var mange barn og stort areal så, men de var som sagt 2 voksne på 5 store barn. Og de var på ei bittelita, minimalistisk hytte. Men nå er Ampa hjemme, og alle hjerter gleder seg.

Skrevet

Skjønner du er lei deg. Er det noen mulighet for å kjøpe en ny og lik elefant hvis den ikke kommer til rette?

Skrevet

Det sto at 5 barn var med på turen, samt 2 voksne!! Burde greie det da.

Håper ampa kommer hjem snart. :)

Skrevet

Det er det jeg mener ja.

Men som sagt, hun er hjemme nå (skrev en oppdatering p det tidligere), så nå går vi natta i møte med et smil. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...