har fått lita pia Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 snuppa er knapt to mnd gammel og jeg ammer ikke...og jeg vil helst ikke at folk som er syke eller har syke barn kommer på besøk til oss..sm som sjedde nå sist..da kom broren til han jeg er i lag med på besøk med sin sønn som hva blitt så fryktelig forkjøla..og han var å pilla på ungen før jeg rakk å ta henne bort..og nå er hun syk..forkjølt og har fått ørebetennelse...hoff stakkars lita syns dere man kan si i fra at man ikke tar i mot besøk når besøket er syk?? jeg drar nå aldri med meg syke unger til andre, spes ikke til eldre eller små babyer..er jeg hysterisk...??? mannen min sa fra til broren at han ikke ville ha besøk når dem hva syk og at babyen var nå var smitta..fikk da til svar at det bare var bra, så imunforsvaret bygges opp.... mn herremin man smitter vel ikke ungene sine med vilje bare for å styreke immunforsvaret.. syns så synd i snupa, har vært hos legento ganger for at hun ikke får puste, mye slim og trange ganger på så småe barn...er irritert nå... ikke får hun sove på natten heller og har kjempevont i ørene og får paracet hver kveld...
Mille** Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja, jeg syns man kan si ifra når babyen er så liten. Har også opplevd at folk trekker med seg syke unger på besøk, sånn at vi har fått syk baby og nattevåk i en uke. Urk..... Kunne ikke falt meg inn selv å dra på besøk med sykt barn.
har fått lita pia Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 bra det er flere som er av samme oppfattning sm meg:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg syntes det er rart folk ikke har vett til å skjønne dette selv .. Om ungene er snørrete og vi skal ha besøk eller gå på besøk så ringer vi å sier at det passer dårlig fordi ungen(e) er småforkjøla og at vi ikke vil smitte noen. Av og til hender det jo at ungene til de vi skal besøke/skal få besøk av også er småforkjølet og da går det jo greit :-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hvis jeg ikke skulle gått på besøk til noen når den av ungene var snørrete og småforkjøla, da hadde vi vært hjemme bestandig. Man skal selvfølgelig ikke komme med "ny-syke" barn, eller barn som er skikkelig sylta. OG det er forskjell på store barn og babyer, i ditt tilfelle er jeg enig med deg. Jeg måtte bare svare det innlegget over her...
Maisie Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Huff, stakar lille pia di. Er enig i at man ikke drar med seg syke unger på besøk. Er da alminnelig folkeskikk og høflighet å holde seg hjemme da. Spesielt når de man skal på besøk til, har en liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå