Gå til innhold

Vært hos legen (oppdatering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere skrevet om at jeg ønsker å prøve på en liten til,legen ga meg grønt lys,men så når jeg skulle ta den ut,anbefalte hun meg å vente på grunn av lav blodprosent og lavt jernlager.

Jeg har nå vært to ganger hos legen i denne uken,for å få jernsprøyte (så nå har jeg fått fire) hun vil sette to i uken i tre uker til,så anbefaler hun å fjerne spiralen etter det. Tre uker til ,så jeg er en prøver. Gjett om de ukene kommer til å gå sakte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, du kan jo se på det slik: tre uker du kan kose deg med vin etc. Kanskje nå du burde få unna noen jentekvelder og vennefester. Kan jo bli lenge til neste anledning dersom ting går fort.

Skrevet

Jeg håper virkelig at ting går fort. Skal nok kose meg,disse ukene.

Skrevet

Så spennende. Lykke til som prøver. Vi gleder oss til og høre når du må endre nikket til: mamme tiL en bitteliten en liten og en stor:-)

Skrevet

Ja,jeg håper virkelig at jeg snart kan bytte til det nicket da,men nå må tre uker først gå,slik at jeg kan få pp etter nicket mitt,bare det blir stort og så håper jeg ikke at jeg får for stort tall foran pp,før jeg kan skrive + en liten spire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...